Blogul oficialal al grupei noastre - GRUPA ,,FLUTURAȘII"
Ed. IONELA - LAURA CARAIMAN

Bine aţi venit!
Ne bucurăm că ne vizitaţi şi sunteţi interesaţi de activităţile grupei noastre.


duminică, 24 iunie 2012

Restanță

Mă bucur din suflet să vă pot prezenta - în sfârșit - o activitate foarte frumoasă desfășurată de grupa Fluturașii.
De ce spun în sfârșit? Ei bine, aceste poze mi-au provocat mari emoții: mai întâi, m-au emoționat la vederea lor, la cât de frumos prezentau migala și atenția cu care au lucrat micuții, iar mai apoi, m-au emoționat la gândul că le-am pierdut din aparatul meu foto, într-un moment când nu reușeam să deschid cardul cu poze.
Iată despre ce activitate este vorba: în data de 15 ianuarie, grupa Fluturașii au sărbătorit ZIUA EMINESCU. Am vizionat un PPT cu imagini prezentând viața și activitatea lui MIHAI EMINESCU, am învățat poezia SOMNOROASE PĂSĂRELE, iar apoi am realizat un colaj reprezentând în imagini poezia învățată (activitate în perechi).
GĂBIȚA și FEFE
ALEXANDRA și BIANCA
ŞTEFAN şi DENIS
DENISA şi ALICE
 LORENA şi MARIO
PRODUSUL FINAL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu