Blogul oficialal al grupei noastre - GRUPA ,,FLUTURAȘII"
Ed. IONELA - LAURA CARAIMAN

Bine aţi venit!
Ne bucurăm că ne vizitaţi şi sunteţi interesaţi de activităţile grupei noastre.


vineri, 25 ianuarie 2013

Fluturaşii de sărbători

Dragii mei,
Abia acum am reuşit să mai adun de pe la unii sau alţii dintre voi, imagini de la activitatea desfăşurată în luna decembrie 2012, activitate dedicată sărbătorilor de iarnă.

Bradul e împodobit, totul este pregătit!
 
Spectacolul începe! Sala de grupă răsună deglasuri cristaline de copii care cântă colinde şi cântece de iarnă, recită poezii şi dansează cu multă veselie în aşteptarea lui Moş Crăciun. Iar când Moşul a sosit, multe daruri au primit!

2 comentarii:

  1. Deja mi-e dor de Sarbatorile de iarna...ce sa mai spun de cei mici!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Monica, draga, fii optimista! Vine Pastele cu alte traditii minunate. Si mie mi-e dor de piticii mei prescolari. Abia astept sa vad ce nazbatii au mai pregatit pentru ziua de luni.

    RăspundețiȘtergere