Blogul oficialal al grupei noastre - GRUPA ,,FLUTURAȘII"
Ed. IONELA - LAURA CARAIMAN

Bine aţi venit!
Ne bucurăm că ne vizitaţi şi sunteţi interesaţi de activităţile grupei noastre.


miercuri, 25 ianuarie 2012

A fost tare frumos!

În luna decembrie am adresat tuturor o invitație, la care mă bucur că ați răspuns cu promptitudine. A trecut semestrul I. A trecut vacanța. A început semestrul al II-lea. Am ramas datoare cu o postare pe blogul grupei noastre: imagini de la ...
 Serbarea de Crăciun.
Eu nu am reușit sa fac prea multe poze în acea zi.
Mulțumesc mămicuței lui Alice    care mi-a trimis și ea vreo câteva poze foarte frumoase.
Mulțumesc părinților pentru ajutorul acordat și pentru aportul adus la buna desfășurare a acestui eveniment, pentru costumațiile deosebite pe care le-au pregătit pentru micii actori ai spectacolului nostru. Norocul nostru că mămica Alexandrei este o foarte talentată și pricepută croitoreasă.
Deci, haideți să ne amintim cum a fost în ziua când a venit Moș Crăciun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu