Blogul oficialal al grupei noastre - GRUPA ,,FLUTURAȘII"
Ed. IONELA - LAURA CARAIMAN

Bine aţi venit!
Ne bucurăm că ne vizitaţi şi sunteţi interesaţi de activităţile grupei noastre.


sâmbătă, 4 februarie 2012

Concurs International

Stimați părinți,
dragi copii,
Vă aduc la cunoștință că a început perioada de înscriere pentru participarea micuților la CONCURSUL INTERNAȚIONAL DE ACTIVITĂȚI INTEGRATE TIMTIM-TIMY, etapa a II-a.
Vă invit să vizitați pagina concursului, urmând link-urile de mai jos:


Posterul concursului:

Doamna educatoare vă urează mult succes tuturor!

Un comentariu:

  1. Gradinita este cu program normal, afiliata Scolii cu clasele I-VIII, Horia, prima SCOALA ECO din jud. Neamt. Eu conduc grupa mica. Am participat la concursuri doar in calitate de partener in anumite proiecte educationale. Mi-ar placea sa organizez concursuri, dar cred ca am nevoie de putina indrumare din partea cuiva care a avut calitatea de organizator. Imi inchipui ca e o treaba minutioasa si nu as vrea sa incep un lucru fara sa ma simt pregatita. Mi-ar placea sa colaboram, desigur.

    RăspundețiȘtergere