Blogul oficialal al grupei noastre - GRUPA ,,FLUTURAȘII"
Ed. IONELA - LAURA CARAIMAN

Bine aţi venit!
Ne bucurăm că ne vizitaţi şi sunteţi interesaţi de activităţile grupei noastre.


marți, 2 aprilie 2013

Să ştii mai multe să fii mai bun! - LUNI

Atelier de creaţie – realizarea unor lucrări cu tema ,,Poveştile în lumina culorilor”.
Ne-am împărţit pe echipe de lucru, după care ne-am pus pe treabă: am dat viaţă prin culoare mai multor personaje din poveşti. Suntem curioşi dacă reuşiţi să le recunoaşteţi şi aşteptăm răspunsul vostru în mesaje. Noi am întâmpinat ceva probleme doar la Cenuşăreasa, dar celelalte personaje ne sunt foarte bine cunoscute.
 
 Produsele finale au fost două cărticele realizate de noi şi suntem tare mândri de acest lucru. Le vom găsi un loc de onoare în sala de grupă! Prima cărticică se numeşte SCUFIŢA ROŞIE şi prezintă povestea cu acelaşi nume în imagini, fiecare pagină fiind realizată de noi.
Coperta
Pagina 1
Pagina 2
Pagina 3
Pagina 4
 
 A doua cărticică se numeşte CARTEA PERSONAJELOR DIN POVEŞTI. Fiecare pagină a cărţii este realizată de către unul dintre Fluturaşi, prezentând un îndrăgit personaj din minunatele poveşti cunoscute de noi.
Coperta
Pagina 1
Pagina 2
Pagina 3
Pagina 4
Pagina 5
Pagina 6
Pagina 7
Pagina 8
Pagina 9
 
 Pentru hărnicia noastră am fost răsplătiţi cu diplome care vor imbogăţi portofoliul nostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu