Blogul oficialal al grupei noastre - GRUPA ,,FLUTURAȘII"
Ed. IONELA - LAURA CARAIMAN

Bine aţi venit!
Ne bucurăm că ne vizitaţi şi sunteţi interesaţi de activităţile grupei noastre.


sâmbătă, 6 aprilie 2013

Să ştii mai multe, să fii mai bun! - MIERCURI

Tema activităţii: Şi noi putem ocroti natura!
Pentru această zi ne propusesem o activitate de ecologizare a zonei din preajma grădiniţei, dar ploaia nu ne-a permis să ne desfăşurăm activitatea în aer liber. Planul B (întotdeauna este bine să existe şi un plan de rezervă) a decurs de minune. Ne-am propus să realizăm o pădure. Am pictat copacii, doamna educatoare ne-a ajutat să îi decupăm, iar noi am lipit copacii pe suport, după cum am dorit noi, realizând o minunată pădure. Am completat tabloul nostru cu un iepuraş, o buburuză, o albinuţă, un lac cu o broscuţă şi o răţuşcă, floricele, iar pe cer un soare strălucitor.
În realitate, această activitate s-ar întinde pe o perioadă mult mai îndelungată, aşa că este bine să păstrăm şi să protejăm natura. Să combatem distrugerea pădurilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu