Blogul oficialal al grupei noastre - GRUPA ,,FLUTURAȘII"
Ed. IONELA - LAURA CARAIMAN

Bine aţi venit!
Ne bucurăm că ne vizitaţi şi sunteţi interesaţi de activităţile grupei noastre.


miercuri, 27 februarie 2013

În adâncuri

Săptămâna aceasta învăţăm despre vietăţile din mediul acvatic. Ieri am început să realizăm o lucrare pe această temă.
Mai întâi am pictat nişte peştişori coloraţi.
Am lăsat planşele la uscat (am folosit noi cam multă apă), iar astăzi am decupat peştii şi am realizat un colaj: peştişorii în adâncul mării, plante pe fundul mării şi soarele încălzind valurile.

2 comentarii:

  1. Foarte frumos...felicitari...observ ca Rachel a realizat ca pestisorii inoata mai ales pe orizontala:)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu putin ajutor... Toti copiii aveau tendinta de a-i lipi in pozitie verticala.

    RăspundețiȘtergere