Blogul oficialal al grupei noastre - GRUPA ,,FLUTURAȘII"
Ed. IONELA - LAURA CARAIMAN

Bine aţi venit!
Ne bucurăm că ne vizitaţi şi sunteţi interesaţi de activităţile grupei noastre.


duminică, 17 februarie 2013

Inimioare pline de iubire

Dragii mei,
Eu n-am îmbrăţişat niciodată sărbătorile venetice. Le respect, ca fiind parte a tradiţiilor altor popoare, dar mult mai aproape de sufletul meu sunt sărbătorile noastre româneşti, cele care mi-au încântat copilăria şi pe care le trăiesc întotdeauna cu mare emoţie. Anul acesta, pentru prima data, am serbat la şcoalăn Ziua Sfântului Valentin. Cine m-a convins? Un Fluturaş, pe nume COSTI. Când a intrat în sala de grupă, în dimineaţa zilei de 14 februarie, a venit direct la mine şi mi-a spus: Doamna, te iubesc! Am fost foarte impresionată şi fericită să aud astfel de cuvinte. În acel moment mi-am dat seama că trebuie să avem ca subiect de discuţie, la întâlnirea de dimineaţă, Ziua Sfântului Valentin. În urma discuţiilor, copiii au înţeles că putem sărbători Ziua Iubirii la orice vârstă, pentru că fiecare copil iubeşte pe cineva anume: pe mama, tata, bunica, bunicul, frăţiorul sau surioara, ori pe doamna educatoare. Pentru cei pe care îi iubim am pregătit câte un dar: o inimioară plină de iubire.
Am pictat inimoare roşii, apio le-am decupat.
Am decupat floricele.
Am lipit florile pe inimioare.
Iată - inimioarele sunt gata de dăruit!

4 comentarii:

  1. Fara suparare,as vrea sa completez un pic informatiile despre VALENTINE'S dAY. Sa incep prin a spune ca la noi nu este chiar o sarbatoare venetica tinand cont ca populatia Romaniei are un numar considerabil de credinciosi catolici printre care ma numar si eu...Asa cum catolicii merg de Boboteaza sa ia apa sfintita de la Ortodocsi ,asa vad si eu faptul ca unii sarbatoresc Sf.Valentin chiar daca nu apare ca o sarbatoare in calendarul lor.Asadar Sf.Valentin nu face trimitere neaparat la iubirea dintre doi oameni ci,mai mult cu subanteles,la iubirea si credinta in D-zeu.Si e logic sa fie o sarbatoare occidentala pentru ca occidentalii sunt majoritari catolici.Asta nu inseamna ca noi,catolicii,nu stim si nu sarbatorim Dragobetele!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Monica: Nu este nicio suparare! Pe acest blog se respecta opiniile pertinente, asa cum sunt intotdeauna opiniile tale. Eu am privit problema din alt punct de vedere: mediatizarea sarbatorii ca fiind doar ,,Ziua indragostitilor", minimalizand importanta religioasa. Daca Sf. Valentin trimite la iubirea si credinta in Dumnezeu, nu cred ca am gresit cand le-am insuflat copiilor idea ca trebuie sa serbam aceasta zi ca fiind o zi a iubirii intre oameni, indiferent de varsta, gen sau culoarea pielii. Pana la urma, Dumnezeu, si El, ne iubeste pe toti, fara deosebire de varsta, gen sau culoarea pielii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu vroiam al meu comentariu drept o completare...felicitari pentru activitate!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Monica: Comentariul tau a fost o completare utila.
    Multumesc pentru apreciere!

    RăspundețiȘtergere